ابن الملك
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

المتهم الثانى

مايكل حسنى زكى
gogo
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
gogo
Admin
gogo

المتهم الثانى Empty
مُساهمةموضوع: المتهم الثانى   المتهم الثانى Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 16, 2008 9:19 am

محكمة منتدى ابن الملك
المتهم الثانى 140680 بعد انتهاء التحقيق مع المتهم بيبو طلع براءة لعدمة كفاية الادلة وعلشان كان معاه محامى شاطر
وطبعا انا مش هسكت وهفضل ادور على المتهم
مش هسيب المجرم الخطير يعيش بنا مرتاح البال ابداااااااااااااااااااا ابدااااااااااااااااااااااااا المتهم الثانى 432617
وبالحاسة البوليسية اللى عندى المتهم الثانى 315736
انا برشح لكرسى الاعتراف المرة دى
المجرم الخطيييييييييييير
ماااااااااااااااااايكل
جالك الموت يا تارك الصلاة المتهم الثانى 950539

عدل سابقا من قبل gogo في السبت سبتمبر 20, 2008 1:02 pm عدل 1 مرات
مايكل حسنى زكى
مشرف عام
مايكل حسنى زكى

ذكر عدد الرسائل : 370

المتهم الثانى Empty
مُساهمةموضوع: رد: المتهم الثانى   المتهم الثانى Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 16, 2008 10:04 am

المتهم الثانى 182694 أنا بالعكس أنا غلباااااااااااااااااااااااااااااان جدا يا سوت هانم
وبالعكس انا يا جماعة ليا ترشيح تانى اتمنى أنه يتقابل بكل حفاوة
المتهم الثانى 760981 أصلى انا فوجئت فى الفترة الاخيرة بشخص وجب محاكمته علانيه فى الحارة الموجودة بالشات هنا
واذا ثبت بالفعل ادانته ارجوا من هيئة القضاء الا تاخدها بيه اى رحمة
وتوقيع اقصى عقوبة عليه حتى ننام ونحن مطمئنين ان المجرو اللذى بينا لقى عقابه
والمجرررررررررررررررم هووووووووووووو وخدوا بالكوا اوووووووووووووووى
جوووووووووووووووجوووووووووووووووووو
الله اما بلغت الله اما اشهد
ولكوا فى القصاص حياة المتهم الثانى 586462 وانى معى كل الادلة بالصور التى التقطها للمتهم بالصدددددددددددددفة البحته
زى ما انتوا عارفين طبعا اثناء جريمته
evon
عضو ابتداء يشتغل
عضو ابتداء  يشتغل
evon

انثى عدد الرسائل : 16

المتهم الثانى Empty
مُساهمةموضوع: رد: المتهم الثانى   المتهم الثانى Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 16, 2008 4:40 pm

انا ارشح مايكل مين معاية
M@roo
Admin
M@roo

المتهم الثانى Empty
مُساهمةموضوع: رد: المتهم الثانى   المتهم الثانى Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 16, 2008 4:50 pm

دق ناقوس الخطر

واعلانت الصحف المحليه والدوليه

بحبس المتهم

مايكل دكي

علي الجلوس علي كرسي الاعتراف

وذلك للجابه علي الاسئله المقدمه له

وعلي المتهم الحضور

طبعا ياجماعه كلكم فهمتم اني برشح اخي وصديقي المذنب مااااااااااااااااااااااااااايكللللللللللللللللللللللللل

ماروووووووووووووو

مع خالص تحياتي
المتهم الثانى 495440

المتهم الثانى 586462 اموتواشوف شكلك بعد الحكم
ههههههههه
مارووو بااي
hillana
Admin
hillana

المتهم الثانى Empty
مُساهمةموضوع: رد: المتهم الثانى   المتهم الثانى Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 16, 2008 5:26 pm

المتهم الثانى 848953 وانا كمان ارشح المتهم ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااايكل للجلوس علي كرسي
الاعتررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررراف
وكما ارجو عدم الاستهوان في الاسئله ابدا
المتهم الثانى 836861
مايكل حسنى زكى
مشرف عام
مايكل حسنى زكى

المتهم الثانى Empty
مُساهمةموضوع: رد: المتهم الثانى   المتهم الثانى Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 16, 2008 7:20 pm

ياجماعة بجد انا عايزكوا الاول تستهدوا كده بالله وتعيدوا حساباتكوا من تانى
انتوا كده بضيعوا وقتكوا مع واحد بيرائى وسايبين الجانى الحقيقى بره حر طليق
يا جماعة انا عارف المجرم الحقيقى وانا مراقبه من فترة عامل كانى مخبر ماشى وراءه
وماسك الخريطه عامل فيها خرم كده عشان اعرف اراقب المجرم من غير ما ياخذ باله المتهم الثانى 776293
BASHAR
Admin
BASHAR

ذكر عدد الرسائل : 168

المتهم الثانى Empty
مُساهمةموضوع: رد: المتهم الثانى   المتهم الثانى Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 16, 2008 8:46 pm

بعد ثبوت المعطيات والوقائع
تم بالجماع اخضاع المتهم مايكل حسني زكي للتحقيق
عليه امر الحاكم العم لجماعة الجهاد بلا حدود
حبس المتهم واخضاعه لللتحقيق اعتبارا من يوم السبت صباحا
قرارا وجاهيا غير قابل للنقد
محكمة
اخوكم القائد العام لحركة الجهاد بلا حدود
مايكل حسنى زكى
مشرف عام
مايكل حسنى زكى

المتهم الثانى Empty
مُساهمةموضوع: رد: المتهم الثانى   المتهم الثانى Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 17, 2008 9:03 am

[quote="BASHAR"]بعد ثبوت المعطيات والوقائع
تم بالجماع اخضاع المتهم مايكل حسني زكي للتحقيق
عليه امر الحاكم العم لجماعة الجهاد بلا حدود
حبس المتهم واخضاعه لللتحقيق اعتبارا من يوم السبت صباحا
قرارا وجاهيا غير قابل للنقد
محكمة
اخوكم القائد العام لحركة الجهاد بلا حدود[/quot
برياء يا سعادة البيه انا معملتش حاجة حسبيا الله ونعم الوكيل المتهم الثانى 446727
الجانى الحقيقى براءه وانا اللى اتحبسانا مش هسكت انا هقدم طعن ونقد يمكن يتقبل
وانا مستنيك تحت يا قائد حركة الجهاد بلا حدود e]
BASHAR
Admin
BASHAR

ذكر عدد الرسائل : 168

المتهم الثانى Empty
مُساهمةموضوع: رد: المتهم الثانى   المتهم الثانى Icon_minitimeالخميس سبتمبر 18, 2008 7:51 am

king قرار اداري صادر عن المكتب العام لقائد حركة الجهاد بلا حدود

نظرا لثرة الادلةوكثرة الشهود في قضية المتهم مايكل Twisted Evil
وبنتاء عليه تم تمديد فترة الاستجواب مدة تسعة ايمام
تبدا من صباح السبت وتنتهي صباح الاثنين
على ان تراعى الظرووف مع امكانية التمديد
شكرا
القائد العام
lol!
مايكل حسنى زكى
مشرف عام
مايكل حسنى زكى

المتهم الثانى Empty
مُساهمةموضوع: رد: المتهم الثانى   المتهم الثانى Icon_minitimeالخميس سبتمبر 18, 2008 11:08 am

بيقى كده يا قائد يا عام يا جماعة بلاش انا انا كده هفجر مفاجات فى القضية من اول الناس اللى كنت بشوفهم هنا وهنا من باب الصدفة البحته الخ الخ والكلام اللى كنت بسمعه اللى بيخلى الواحد يدوخ وميحطش اى منطق الكلام اللى بيبقى عامل زى البلسم الشافى اللى طبعا فى ناس متخصصه فيه صح يا قائد يا عام لحركة الجماعة
gogo
Admin
gogo

المتهم الثانى Empty
مُساهمةموضوع: رد: المتهم الثانى   المتهم الثانى Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 19, 2008 3:53 pm

محكمة منتدى ابن الملك

بعد الاطلاع علىالمستندات وسماع اقوال الشهود اثبت لهيئة المحكة ادانة المتهم

مااااااااااااااااااااااايكل

مايكل مالك خايف ليه
اجمد كده وفى الاحر السجن للجدعان
والاعدام للجدعان اووووووووووووى المتهم الثانى 848953

نبداء بقى التحقيق

س1-من سماع اقوال الشاهد بيبو بيقول انك استاذ الخاص ايه رايك فى الاتهام ده؟؟؟
وياترى بتقول ايه فى الخاص ؟؟؟ المتهم الثانى 950539
س2-ايه اللى بيخلى مايكل يبكى ؟
س3 ايه هو الحلم اللى بيحلمه مايكل ونفسه يتحقق ؟
س4-ايه هى الصفة الجميلة فى شخصية مايكل من وجهة نظرك ؟
س5- مين الانسان اللى لما مايكل بيكون متضايق بيتكلم معاه ؟
س6- ايه الحاجة اللى عملتها ولو رجع بيك الزمن هتغيرها ؟
س7-ايه اخر مقلب اتعمل فيك ؟
س8- حبيت كام مرة ؟

ونحن فى انتظار سماع اقوال المتهم

يتم تجديد حبس المتهم 15 يوما على زمة التحقيق المتهم الثانى 432617

وابقى قابلنى لو طلعت منها التهمة لبساك لبساك

ههههههههههههههههه المتهم الثانى 495440
evon
عضو ابتداء يشتغل
عضو ابتداء  يشتغل
evon

المتهم الثانى Empty
مُساهمةموضوع: رد: المتهم الثانى   المتهم الثانى Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 19, 2008 5:37 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
مايكل حسنى زكى
مشرف عام
مايكل حسنى زكى

المتهم الثانى Empty
مُساهمةموضوع: رد: المتهم الثانى   المتهم الثانى Icon_minitimeالسبت سبتمبر 20, 2008 11:46 am

مايكل حسنى زكى كتب:
gogo كتب:

محكمة منتدى ابن الملك

بعد الاطلاع علىالمستندات وسماع اقوال الشهود اثبت لهيئة المحكة ادانة المتهم

مااااااااااااااااااااااايكل

مايكل مالك خايف ليه
اجمد كده وفى الاحر السجن للجدعان
والاعدام للجدعان اووووووووووووى المتهم الثانى 848953

نبداء بقى التحقيق

س1-من سماع اقوال الشاهد بيبو بيقول انك استاذ الخاص ايه رايك فى الاتهام ده؟؟؟
وياترى بتقول ايه فى الخاص ؟؟؟ المتهم الثانى 950539
س2-ايه اللى بيخلى مايكل يبكى ؟
س3 ايه هو الحلم اللى بيحلمه مايكل ونفسه يتحقق ؟
س4-ايه هى الصفة الجميلة فى شخصية مايكل من وجهة نظرك ؟
س5- مين الانسان اللى لما مايكل بيكون متضايق بيتكلم معاه ؟
س6- ايه الحاجة اللى عملتها ولو رجع بيك الزمن هتغيرها ؟
س7-ايه اخر مقلب اتعمل فيك ؟
س8- حبيت كام مرة ؟

ونحن فى انتظار سماع اقوال المتهم

يتم تجديد حبس المتهم 15 يوما على زمة التحقيق المتهم الثانى 432617

وابقى قابلنى لو طلعت منها التهمة لبساك لبساك

ههههههالمتهم الثانى 495440ههههههههههه

بيقى كده يا جوجو الاعدام للجدعانطب ما يله تعالى معايا وشجعينى ناخد اعدام مع بعض

عامتا سهلة اما بخصوص الشاهد بيبو اللى اتطوع للشهادة فى القضية على فكرة كل الكلام اللى بيقولوه ده افتراء بين
وكل البلاغات المقدمة ديه فيا كلها بلاغات كيديه
وهو عارف ليه يمكن عشان اكون انا ضبطه متلبس عن طريق الصدفة البحته فى العديد من المواقف وهو بيحاول جاهدا انه يلبسنى القضية
وعامتا يا جماعة بخصوص موضع الخاص انا نادرا وبيكون كمان من باب الصدفة البحته
بس بجد انا مكنتش عايز اقول السبب قدمكوا انا كنت عايز اعمل فى صمت فى الخفاء بس طلما الموضوع وصل للتهمة ديه المنسوبه ليا
انا هقول وسامحنى يا رب
يا جماعة انا بالفعل اوقات بدخل خاص بس محدش سال نفسه ليه محدش حس بكم المعانه اللى انا بعملها وانا بدخل خاص انا بدخل
يا اخونا خاص عشان ارفع اسم المنتدى عاليا عشان احس الاخوه الجدد على المشركة معانا هنا وبفضل معاهم خاص لحد ما اقنعهم بكده عشان ميرحوش منتدى تانى عشان احسهم فى الجهاد فى سبيل الله على راى الشاعر ولا تحسبنا ان الذين ماتوا شهداء اموت بل هم عند ربهم احياء يرزقون عرفتوا بيقى السر اللى انا كنت كاتمه فى قلبى طول المدة اللى فاتت لكن بيقى هقول ايه انتوا اللى اطرتونى لكده سامحنى يا رب المتهم الثانى 829277
اما بخصوص السؤال التانىايه اللى بيخلينى ابكى هقولك يا ستى ايه هو
لما القى واحد زى ابو مصعب يتهمنى اتهام زى ده انى بستغل اسم المنتدى وبدخل خاص تحته اسمه عشان احقق مكاسب شخصية وكمان بصراحة لما اكل حاجة كده مشطشطه حراقه ههههههههههه
لابجد انا يمكن يعنى مبملش اوىلموضوع العياط ده
يمكن انا راى دموع القلب صوتها اعلى من دموع العينوكمان يعنى فى مقولة حلوة بتقول ايه
قمة التحدى أن تضحك وفى عيونك الف دمعة وتسكت وبى داخلك مليون جرح يتكلم

اما بخصوص السؤال التالث ايه الحلم اللى مايكل عايز يحققه
امممممممممممممممممم انى اروح بيت العدال يا شابه ويجيليه عدالى هو الواحد مننا عايز ايه يا اختى وتيجى تطلب ايدى من بابا
ولو موفقش بابا المتهم الثانى 140680 تروح تخطفنى على حمار ابيض فى ابيض هههههههههههه
لا بجد عادى اكيد هيكون راحة البال

اما بخصوص الصفة الحلوة الموجودة فيا
هقول ايه ولا ايه بس من كترهم مش عارف اعدهم خالص هههههههههههه
لا مش انا اللى هعرف اقولكوا ولا افديكوا فى الموضوع ده متسلفوينى يا جماعة كده من عندكوا كام صفة حلوة كده اكتبها
احسن بنك الصفات اللى عندى مفلس مش لاقى صفه عدله توحد ربها

اما يا ست هانم بخصوص موضوع السؤال الخامس اللى بيقول لما اكون زعلان اتكلم مع مين
اممممممممممممممممممممم لا شوفى يا شابه على راى الست ام اسماعيل الشكوه لغير الله مظله ههههههههه
لا بجد ممكن ادردش بصفه عامه لكن فى حاجات معينه صعب انك تحكيها او تتكلم فيهاوخاصتا لما تكون حاجات حساسة شوية بتمس حد
تانى مشترك معاك فى موضوع او مشكلة معينه بيقبى صعب فى مقوله حلوة بتقول ايه اظهر ان اللى قالها ده اتلدع من حد جااامد
بتقول يا ستى اذا افشى المرء سره بلسانه ولام عليه غيره فهو احمق فاذا كان صدره ضاق عن احتمال وكتم سره فصدر الشخص الذى استودع
فيه السر اضيق
يعنى بالمختصر كده لو انت كان عندك سر وقولته لحد متزعلش منه لو قال سرك قدام الناس اذا كنت انت بجالالت قدرك مقدرتش تستحمله
يبقى هو اللى هيستحمله وعجبى

اما بخصوص السؤال السادس اللى بيقول ايه الحاجات اللى لو الزمن رجع بيا للوراء مكنتش اعملها
ايه هى يا ترى يا هالاترا بصوا هو اكيد فى حاجاتكتير احنا ممكن نعملها وبعد كده نقول اخ يا رتنا مكنا عملناها ونرجع تانى ونقول ده لو الموضوع ده كان لسه قدمنا احنا كنا ردينا وقولنا كذا وكذا بس بجد احساسى الشخصى بيقولى حاجة كده انا مقتنع بيها
يمكن دايما بقولها لنفسى عشان محولش اتندم اوى على حاجة فاتت او اتسرعت فى اتخاذ القرار فيها بتقول ايه بيقى
لا تحاول أن تعيد حساب الأمس وما خسرت فيه فالعمر حين تسقط أوراقه لن تعود مرة أخرى
بس طبعا اكيد احنا مش هنقدر نمنع نفسنا من الاحساس كده اننا فوتنا حاجاة حلوة وكنا نتمنى ان الزمن يرجع بينا تانى وكنا عملناها
انا عن نفسى انا اوقات كتير بتندم كده على حاجة بجد لو اكيد الزمن كان رجع بيا اكيد كنت لازم هعملها واخذ القرار ده
رغم انى ساعتها مكنتش شايف اوى القرارده قدامى بس يله

شوفوا كنت هنسى باقى الاسئلة
اخر مقلب اتعمل فيا بعيد عنك
يا ختى من واحده كده عايزة الضرب بعيد عنك وعن السامعين هى مجرمة بصراحةتقريبا اسمها توتا كانت بتدرس طب اسنان يا ختى فى مصر
متعرفيهاش يا انجى ده من نعمة ربنا عليها انتى مشفتهاش تانى احسن انا مستحلفلها اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووى

اه انا شايف اهو سؤال رقم 8 بيقول ايه يا بويا بويا بويا ايه ده لو اهلى عرفوا هيقطعونى قطيع حب وكمان كام مرة لا يا سوت هانم انا مش بتاع الكلام ده
دنا اهلى يطونى حب ال حب ايه اللى انت جاى تقول عليه

بعد كل ده لسا هتحبسونى 15 يوم ايه الظلم والافتراء ده كله جايبينه منين يا ظلمه ده الحبس جوه كله ناس مقمله وجربانه اخ يا وقعتك السؤداء يا كوله حسبيا الله ونعم الوكيل
فيكوا
M@roo
Admin
M@roo

المتهم الثانى Empty
مُساهمةموضوع: رد: المتهم الثانى   المتهم الثانى Icon_minitimeالسبت سبتمبر 20, 2008 8:50 pm

المتهم الثانى 6233 هاي مايكل منور ياسيدي كرسي الاعتراف ومعني كرسي الاعتراف يعني كانك تتكلم بس من غير رغي كتير لاني بتصدع بسرعه المتهم الثانى 848953

نتبدي بلاسئله يامسهل ياااارب

1- الاول نحب نعرف مين هو مايكل؟

2- ياتري مايكل نفسه يعمل ايه؟

3- ايه الحلم اللي حلمته واتحقق؟

4- ايه الحاجه اللي بتقول ياريتك ما عملتها وندمان عليها؟

5-عرفت الشات ازاي ؟

6-ايه احلي حاجه لقيتها في الشات ؟

7-مين اقرب حد ليك جوه الشات؟

8- امتي دموع مايكل بتنزل ؟

9- صف كل الاعضاء دول في كلمه واحده

هاااااااااااله . بيبووووووو . جيجي . مرررررريم . ماروووووو . مونيكااااا

10- مين اول حد اتعرفت عليه؟

11- ايه هي هواياتك؟

12- وانت زعلان بتحب تعمل ايه وتروح فين؟

13- ايه مواصفاتك لفتاه احلامك وياتري لقيتها ولا لسه؟

يلا كفايه كده بس احتمال ارجع ليك تاني باااااي

ماروووووووووو
hillana
Admin
hillana

المتهم الثانى Empty
مُساهمةموضوع: رد: المتهم الثانى   المتهم الثانى Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 23, 2008 11:09 am

هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااي مايكل ايه اخبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارك ياسلام عليك يامايكل وانت علي كرسي المتهم الثانى 213580 الاعداااااااااااااااااااااااااااااااااااام.......ز المتهم الثانى 432617 لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالااقصد الاعتررررررررررررررراف المتهم الثانى 848953

انا ملاحظه ان مارو وجيجي ماقصروش معاك نزلوا فيك ضرب نار من اول الجوله بس ده مش معناه اني اسألك اسئله سهله
اصل دي الفرصه اللي انا متنظرااااااااااااااااااااااااها من زماااااااااااااااااااااان المتهم الثانى 684647

المتهم الثانى 158369

مستعد يامايكل المتهم الثانى 760981 لالالالالالالالالالا ماتخفش

يلا نبتدي.....................................

1-مين ساماك مايكل؟ وكان نفسك اسمك يكون مايكل؟

2-ايه اكتر موقف ضحكك في حياتك ومع مين؟

3-انت اتخانقت مع حد في الشات قبل كده؟ او هل انت اتضايقت من
موقف حصل في الشات؟ ومع مين الاسم ضروري؟ وايه هو الموقف؟

4- ايه اخر مقلب عملته وفي مين؟

6-مايكل بجد ايه حكايتك مع الصدف اللي خصوصا" مع بيبو؟

7-هل قبل كده خانك حد من صحابك القريبين؟

8-هل صادفك قبل كده موقف ماعرفتش تتصرف فيه؟

9- امتي اخر مره زعلت فيها من نفسك وايه هو الموقف ده اللي خلاك تزعل فيها من نفسك؟

كده كفايه اووووي عليك يامايكل صح المتهم الثانى 950539

اه قبل ماانسي المتهم الثانى 315736 ماتنساش تقرا المحضر كويس المتهم الثانى 744134

بااااااااااااااااااااااااي ولنا لقاء اخرررررررررررررررررررررررررررر المتهم الثانى 848953
مايكل حسنى زكى
مشرف عام
مايكل حسنى زكى

المتهم الثانى Empty
مُساهمةموضوع: رد: المتهم الثانى   المتهم الثانى Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 23, 2008 6:49 pm

hillana كتب:
هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااي مايكل ايه اخبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارك ياسلام عليك يامايكل وانت علي كرسي المتهم الثانى 213580 الاعداااااااااااااااااااااااااااااااااااام.......ز المتهم الثانى 432617 لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالااقصد الاعتررررررررررررررراف المتهم الثانى 848953

انا ملاحظه ان مارو وجيجي ماقصروش معاك نزلوا فيك ضرب نار من اول الجوله بس ده مش معناه اني اسألك اسئله سهله
اصل دي الفرصه اللي انا متنظرااااااااااااااااااااااااها من زماااااااااااااااااااااان المتهم الثانى 684647

المتهم الثانى 158369

مستعد يامايكل المتهم الثانى 760981 لالالالالالالالالالا ماتخفش

يلا نبتدي.....................................

1-مين ساماك مايكل؟ وكان نفسك اسمك يكون مايكل؟

2-ايه اكتر موقف ضحكك في حياتك ومع مين؟

3-انت اتخانقت مع حد في الشات قبل كده؟ او هل انت اتضايقت من
موقف حصل في الشات؟ ومع مين الاسم ضروري؟ وايه هو الموقف؟

4- ايه اخر مقلب عملته وفي مين؟

6-مايكل بجد ايه حكايتك مع الصدف اللي خصوصا" مع بيبو؟

7-هل قبل كده خانك حد من صحابك القريبين؟

8-هل صادفك قبل كده موقف ماعرفتش تتصرف فيه؟

9- امتي اخر مره زعلت فيها من نفسك وايه هو الموقف ده اللي خلاك تزعل فيها من نفسك؟

كده كفايه اووووي عليك يامايكل صح المتهم الثانى 950539

اه قبل ماانسي المتهم الثانى 315736 ماتنساش تقرا المحضر كويس المتهم الثانى 744134

بااااااااااااااااااااااااي ولنا لقاء اخرررررررررررررررررررررررررررر المتهم الثانى 848953

بيقى كده يا بيت يا هلول وانا اللى بقول عليكى انك طيبة طلعتى لا طيبة ولا حاجة محدش طلع طيب هنا خالص

السؤال الاول بيقةل ايه بيقى اممم بيقول مين اللى سماك مايكل وكنت عايز اسمك يبقى ايه
بصى هو اكيد اللى سمانى ده واحد كان عايز يخلص منى بس انا اهو بندد وبقول انا قاعد على قلبكوااااااااااااا
لا اللى اختار الاسم هو ماما كانت بتقول مايكل او مينا بس عمتى قالت مايكل حلو
وانا بيقى كنت عايز اسمى يبقى ايه بسى بيقى يا ستى لو لما اكون مايكل مايكولة لوددتوا ان اكون مايكل هههههههههه

اسؤال التانى ايه اكتر موقف ضحكك فى حياتك
لا هو مش موقف محدد اصلى انا طبيعى لما بفتح فى الضحك فى بيكون اى حاجة بضحك عليها بتكون من قلبى يعنى ممكن
كده تلاقينى بضحك بنفس اووووووووووووووووووووى

السؤال التالث انت اتخانقت مع حد هنا فى الشات وانا اضيقت من موقف حصل ومين اسم اللى اضيقت منه وايه هو الموقف
بسى هقولك يمكن ان دايما بقسم ايه اقولك صحابى اللى هما بجد عمرى ما ازعل منهم او اشد معاهم
يعنى هنا المجموعة بتاعتنا طبعا انتواعارفين بعض بنهزر مع بعض بدون اى تحفظات فى من الناحية ديه الزعل مرفوض
ويمكن انا بعمل حاجة دايما بيقى مثلا لما بدخل والقى حد معرفهوش بحاول اكون حريص انى مزعلش منه واقولك ازاى
يعنى مش بحاول اهزر معاه اوى يمكن انا اكون بهزر وهو متقبلش هزار فى ممكن يرد عليا رد مش ظريف فى كده انا ساعتها
هزعل فى علطول انا بحاول اتفادى الموضوع ده
بس يمكن هنا فعلاحصلت قبل كده ان حصلت مشدة وانا فعلا زعلت جدااااا بس يمكن الطرف التانى هو من الاساس مكنتش نيته صافية
اما بخصوص اسمه جو عارفة كويس وافتكر انكوا كده برده عرفتوه

السؤال الرابع ايه اخرمقلب عملته وعملته فى مين
ده سؤال يا هالة بالذمة تساليه ليا انا من امتى يا امى انا بعرف اعمل مقالب فى حد انا نسمة انا ريشة مش وش ذلك خالص
طبعا الحاجات ديه ليها ناسها وهنا فى عتوله فى الموضوع ده انا ممتنع عن الرد

السؤال الخامس ايه حكاية الصدف خصوصا اللى مع بيبو
انا اقولك يا ستى واريحكوا بس متقوليش قدام حد رغم انك كده هتبوظيلى التكتيك بتاعى بس اهو هنعمل ايه
بسى انا من اول ما شوفت بيبو كده وبسيت فى عنيه من اول مرة ايقنت تماما انه بيفكر يعمل مؤامرة او انقلاب حاجة زى كده تقريبا المهم ومن ساعتها وانا اقسمت وحلفت بالتى والعزة وحمحم وزمزم انى لازم اكشف ستره امام الكل وعنها
وانا واخد على عاتقى كل يوم مع طلعت كل شمس افضل اراقب بيبو من شات للتانى لحد ما يروح ينام باليل
وطبعا اوقات كتير ببقى عايز اوجه بالى انا شوفته بيعمله او سمعته بيقوله فبقوله انا شوفتك بالصدفة امال يا هالة هقوله كنت مراقبك متجيش خالص
رجاء محبة بعد ما تقرائى الاجابة على السؤال ده بالذات اشطبيه عشان المدعو بيبو ما يلحقش يدخل ويقراءه ويعرف الموضوع ده

السؤال السادس هل خانك حد من صحابك
بكل تاكيد اينعم بالثلاث بس يمكن بتبقى فى حاجات متضرش اوى بس بتزعل
لكن انا فعلا حصلت معايا مرتين كده بالضبط من اتنين انا بجد كنت بعتبرهم اكتر من اخواتى واحد منهم مسيحى والتانى لا
كل واحد منهم كان موضوع مختلف عن التانى بس يمكن الاتنين كانوا متجمعين فى انهم مكنش ينفع فيهم كلام غير انك تقاطعهم
يمك بيقى عشان انابحب اصحابىاوى ومحبش اشوفهم كده فى موقف وحش ده بيقى اللى يخلينى كده ازعل منهم يمكن اكتر انهم مطلعوش زى ما انا توقعتلهم بس

السؤال السابع هل صادفك قبل كده موقف ومعرفتش تتصرف فيه
اكيد ده اساسى اكيد كلنا بتعدى علينا مواقف معينة كده فى وقتها مش بنعرف نتصرف فيها ازاى بس يمكن لما بتعدى بنقول يا رتنا كنا عملنا كده واتصرفنا بالطريقة الفلانية بس طبعا بيكون الوقت عدى
فى مقولة حلوة بتقول ايه انا عن نفسى بحبها
كل مشاكلنا فقاقيع هواء ترى وقت الازمات جبال بينما فى أزمنة الراحة نستتفه ما قد ضيعناه من وقت وجهد بسبب التضخيم
المقصود من الشيطان وقلة خبرتنا فى متاعبنا
يعنى ده رايى الشخصى انا
واكيد طبعا كل حاجة بتعدى علينا بتكسبنا خبرة

السؤال التامن امتى اخر مرة زعلت فيها من نفسك وايه هو الموقف اللى زعلك من نفسك
انا اقولك يا شابه يوم ما طلعت ايناس وتوتا مش هما ايناس وتوتا الحقيقين وطلعوا اى كلام كده وكده يعنى نص كم صح
بس ايه انا بتوعدهم بالانتقام وانى ساضرب بيد من الحديد
مايكل حسنى زكى
مشرف عام
مايكل حسنى زكى

المتهم الثانى Empty
مُساهمةموضوع: رد: المتهم الثانى   المتهم الثانى Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 24, 2008 9:53 am

M@roo كتب:
المتهم الثانى 6233 هاي مايكل منور ياسيدي كرسي الاعتراف ومعني كرسي الاعتراف يعني كانك تتكلم بس من غير رغي كتير لاني بتصدع بسرعه المتهم الثانى 848953

نتبدي بلاسئله يامسهل ياااارب

1- الاول نحب نعرف مين هو مايكل؟

2- ياتري مايكل نفسه يعمل ايه؟

3- ايه الحلم اللي حلمته واتحقق؟

4- ايه الحاجه اللي بتقول ياريتك ما عملتها وندمان عليها؟

5-عرفت الشات ازاي ؟

6-ايه احلي حاجه لقيتها في الشات ؟

7-مين اقرب حد ليك جوه الشات؟

8- امتي دموع مايكل بتنزل ؟

9- صف كل الاعضاء دول في كلمه واحده

هاااااااااااله . بيبووووووو . جيجي . مرررررريم . ماروووووو . مونيكااااا

10- مين اول حد اتعرفت عليه؟

11- ايه هي هواياتك؟

12- وانت زعلان بتحب تعمل ايه وتروح فين؟

13- ايه مواصفاتك لفتاه احلامك وياتري لقيتها ولا لسه؟

يلا كفايه كده بس احتمال ارجع ليك تاني باااااي

ماروووووووووو

هاى يا ختى من بلاد الكفاح المسلح لا وايه بصوا الثقة بتقول يله يا مسهل محسسانى انها رايحة تذبح خروف
او بتسوق تاكسى ولسه اول طالعة ليها فى بتسمى

السؤال الاول نحب نعرف مين مايكل
اقولك ايه واخبى ايه يا هوااااااااااااااااااااااااا
ده واد عسولة خالص وطيب وخجول اوووووووووووووووووووووى يعنى انا وانا بكتبلك دلوقتى حاطط وشى فى الارض من الكسوف ايكش يطمر

السؤال التانى يا ترى مايكل نفسه يعمل ايه
اكيد حاجات كتير بس صدقينى فى الاول ولا الاخر اكيد راحة البال هى الفيصل المشترك
اصله صعب اقولك ان الواحد يعمل حاجات كلها كويس وميندمش على اى حاجة صعب اصلى انك تلاقى الظروف كلها مواتيه
معاك لكن لو قولنا راحة البال يبقى اكيد كده يبقى عندك راحة بال فى اى حاجة عملتها

السؤال التالث ايه و الحلم اللى حلمته واتحقق
بسى نصيحة منى للكل يا ريت ياجماعة تتغطوا باليل عشان موضوع الاحلام ده على الرغم من انى اكتر واحد مش بتغطى باليل وده طبعا بيخلينى عرضه لموضوع الاحلام ديه بس هنعمل ايه ما باليد حيله ههههههههههههههه
يعنى معتقدش انى حلمت حلم معين كده اتحقق بالضبط صعبة شوية بس وعد ان الفترة الجاية فى الخطة الخمسية يكون فيها مزيد من الاحلام البنفسجى

السؤال الرابع ايه الحاجات اللى عملتها وندمان عليها
بسى اكيد كلنا اوقات كتير بنعمل حاجات كده ونرجع نتندم اوى عليها ونقول يا ريت لو رجع بينا تانى الوقت مكناش عملنا كده بس هتعمل ايه مفتكرش ان الندم وقتها بينفع
وكمان فى مقولة حلوة بتقول ايه
لاتحاول أن تعيد حساب الأمس وما خسرت فيه فالعمر حين تسقط أوراقه لن تعود مرة أخرى
بيتهياقلى كده احسن

السؤال الخامس عرفت ازاى الشات
انا بيقى اقولك يا شابة انتى بس فاضية الاول ولا حاطه حاجة على النار ونسياها تعالى اقعدى وانا احكيلك
مرة كنت كده ماشى ماشى وتوهت والدنيا ليليت عليا وكان لازم القى مكان ابيت فيه للصبح
المهم وانا ماشى ماشى ولا بيدى لقيت من بعيد كده نور منور قولت كويس يمكن يكون الامل فيه خليك يا واد يا مايكولة وراء
النور لحد باب الدار والدوار المهم اول ما وصلت روحت لقيت الشات فقولت الحمد لله رب العالمين تمت بحمد الله
لا بجد عرفته عن طريق الصدفة وانا عارف بيبو لو قراء الكلام ده هيقول الصدفة تاااااااااااااااااااااااااااانى بس اعمل الصدفة بتجرى فى دمى انا مدمن صدفة ييا خونا وعايز اتعالج منها

السؤال السادس ايه احلى حاجة لقيتها فى الشات
انا اقولك يمكن عشان الغرض بتاع الشات الاساسى اننا مجموعة مع بعض عارفين بعض فتلاقى الموضوع واخد شوية الطابع العائلى اه بجد
يعنىعارفين بعض ولو حد غاب مدخلش تلاقى كده باين انه مش موجود اهامال هى وكالة من غير بواب
فى يمكن ده عاطيله طابع كويس مش مجرد اننا بندخل ندردش ونهزر وبعد كده منعرفش بعض لالالالالالا

السؤال السابع مين اقرب حد ليك فى الشات
بصى بجد هقولك بجد من غير مجاملات خالص كل الموجودين قريبين جدا لقلبى اووووووى بجد
فى مقدرش اقولك فلان قريب وعلان بعيد عشان لو اختر اسم واحد بس قلبى هيقولى انت كذاب يا مايكل انا بحب فلان وفلان
وانتى ميرضكيش قلبى يقولى انت كذاب يا مايكل مهو مش معقول حتهقلب يقولى كده علىاخر الزمن

السؤال التامن امتى دموع مايكل بتنزل
بجد من النادر مش معنى كده ان الحياة لونها بنى بنى بنى بنى الحياة بيقى لونها بينى وانا جابك وانت جنبى اه نسيت اخدتنى الجلالة
المهم لا محقاش تبقى فى نصيبة بيقى ممكن وبعدين على فكرة دموع القلب صوتها اعلى من دموع العين
قمة التحدى ان تضحك وفى عيونك الف دمعة وتسكت وبى داخلك0 مليون جرح يتكلم

السؤال التاسع صف كل الاعضاء
هاااااااااااااالة بيبوووووووووووو جيجى مريممممممممممم مااااااااااااااااااارو مونيكاااااااااااااااااا
انتى كده شكلك ناوى على ضربى يله ربنا يستر
بسى يا ستى هالة شخصية بجد ودودة جداااااااااااااااا وطيبة اووووى وهادية بس فى نفس الوقت لمضة لماضة يا سااااااااااااتر
عاملة زى الراجل اللى مع سمير غانم اللى بيقوله متقدارش هههههههههه
بجد من الشخصيات اللى الواحد يحب يتعامل معاها

بيبو اممممممممممم ده غريمى امممممممممممممممم ههههههههههههههههه
لا بصى بجد بيبو لذيذ جدا اراجل وكمان بالذات بعد ما اتكلمنا مع بعض صوت على الياهو
كده تحس بايه عارفة لما حد من صحابك يتصل بيك ترررم ترررم وررررررروررررررررر ترن ترن معلش يا جماعة ده صوت التليفون وكده تيجى ترد عليه
فبيبو كده تحس انك بتكلم واحد صاحبك من فترة طويلة كمان يعنى متستغربش لا بجد هو اخ كويس خالص وضحاك جداااااااااا

مين المخفية جيجى
اسكتوا بجد عشان انا على اخرى ومبقوك منها هى ووحدة تانية لسه هقولكوا عليها لما يجىدورها
انجى ديه بيقى زعيمة عصابة كده بس ده ميمنعش انها بجد بنت جدعة خالص وكويسة جداااااااااا
بس مش عارف امتى هتحن عليا ولما القيها بتعمل حاجة واقولها ابعتى ترضى تبعت مش عارف مستقصدانى كده ليه
ليه يا توتا هانم صبرك بس عليا

مين مارو شيخة المنصر كلهم اهى هى ديه المخفية التانية اللى عايزة قطم رقبتهاازاى ايناس على حسك كده
مارو من الشخصيات الكويسة خالص وكمان من اول الناس هنا اللى لما كنت داخل الشات اتخبطت فيهم وانا داخل واستقبلتنى الست بحفاوءة وعزمتنى على شاى
مارو بجد اخت كويسة جداااااااا ضحاكة ولذيذة خالص بس كده مجرمة سلميلى على ايناس

ايه مرررررررررريم لا ديه مالها ديه ديه نسمة خالص بجد ميختلفش اتنين على كده عاملة كده زىالفراشة
وانسانة بجد كلها ذوق ودبلوماسية خالص

جينا للاستاذة مونيكا
بصوا انا كنت بحسب البيت مونيكا ديه هادية بس ايه طلعت مياة من تحت تبن يا ما تحت السواقى دواهى
لا بجد هى كويسة جدا وشقية كده من تحت لتحت يعنى كده تسكت تسكت وتروح طلعالك كده بكلمة
بس ايه مشاكسة السوسه ديه بس متبينش يعنى الواحد ممكن يتخم فيها ويقول انها هادية بس بجد انسانة كويسة جدااااااااااا

السؤال العاشر اول حد اتعرفت عليه
اول حد تخبطت فيه يا جماعة وانا كنت واقف على باب الشات وفتحلى الباب كانت البيت مارو وكانت بتقولى حضرتك وكده
سبحان مغير الاحوال اظهر انهم كانوا بيجروا رجل الزبون فى الاول

السؤال الحادى عشر ايه هى هوياتى
هقول ايه ولا ايه خايف لانسى منهم حاجة انا متفجر الطاقات ههههههههههههههههههه
لا بجد انا بحب الرسم وكمان بحب ارسم على الزجاج بس دلوقتى من الصعب عشان مفيش الوقت اللى يسمحلك انك تعمل كل ده
دلوقتى يا دوب اسمع اغانى واحب اوووووووووووووى اسمع موسيقة واحب ادخل هنا سؤاء المنتدى او الشات وانكد عليكوا
يعنى

السؤال التانى عشر وانت زعلان بتحب تعمل ايه وتروح فين
بصى اقولك فى الغالب مقعدش فى البيت ديه اهم حاجة يعنى ممكن اكلم حد من صحابى وننزل نروح اى حته المهم انى اكون نزلت
وممكن ادخل هنا اغلس عليكوا وتلاقونىبضحك عادى

السؤال التالث عشر ايه مواصفاتك لفتاة احلامك
سؤال مغرى بصراحة بسى انها تكون بطولية كده وتيجى لبسة ابيض فى ابيض وتخطفنى على الحمار ابو جناحات اللى بيطير فى السماء هههههههههههههههههههه
لا طبعا انها تكون انسانةطيبة جداااااااااااا عقلها كويس يعنى متفهمة ناضج يعنى
يكون بينا حب يعنى زى ما بيقولوا انسانة كده تعرف تحتوى اللىقدامها
مستنيكى تحت يا مارو صبرك عليا
evon
عضو ابتداء يشتغل
عضو ابتداء  يشتغل
evon

المتهم الثانى Empty
مُساهمةموضوع: رد: المتهم الثانى   المتهم الثانى Icon_minitimeالخميس سبتمبر 25, 2008 4:46 pm

1[u]اسمك الكامل اية؟؟؟؟
2 من بلد اية؟
3 اية احسن حلم حلمتة المتهم الثانى 829277 ؟
4 اة اخر حلم حلمتة؟ وعن اية؟
5 بتحب ولا لا؟
6 اسمها اية؟
7 بتروح الكنيسة ولا لا؟
8 مين من اعز صديق عندك؟
9 بتروح الكنيسة يوم اية؟
10 بتروح كنيسة اسمها اية؟

مع لقاء اخر 5109: المتهم الثانى 213580 467: المتهم الثانى 140680 : :

باااااااااااااااااااااااااااااااااااااى
مايكل حسنى زكى
مشرف عام
مايكل حسنى زكى

المتهم الثانى Empty
مُساهمةموضوع: رد: المتهم الثانى   المتهم الثانى Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 26, 2008 9:22 am

[quote="evon"]1[u]اسمك الكامل اية؟؟؟؟
2 من بلد اية؟
3 اية احسن حلم حلمتة المتهم الثانى 829277 ؟
4 اة اخر حلم حلمتة؟ وعن اية؟
5 بتحب ولا لا؟
6 اسمها اية؟
7 بتروح الكنيسة ولا لا؟
8 مين من اعز صديق عندك؟
9 بتروح الكنيسة يوم اية؟
10 بتروح كنيسة اسمها اية؟

مع لقاء اخر 5109: المتهم الثانى 213580 467: المتهم الثانى 140680 : :

باااااااااااااااااااااااااااااااااااااى[/quote

شمتانه فيا يا ايفون جايه تزورينى وانا فى الحبس المتهم الثانى 140680 مكنتش احب تشوفينى وانا كده

السؤال الاول اسمى بالكامل
مايكل حسنى

السؤال التانى من بلد ايه
انا من اسكندرية

السؤال التالث ايه احسن حلم انا حلمته
متلقيش يا ايفون كلهم بعيد عنك كوبيس مزعجة مفهمش حاجة عدلة تتحكى المتهم الثانى 538138

السؤال الرابع ايه اخر حلم حلمته وعن ايه
انا اقولك يا ايفون بس اوعى حد يسمع اللى هقوله ده سر بينى انا وانتى
حلمت يا ايفون يا ختى بايه خير الله امجعله خير
حلمت انى خنقت كل الناس اللى هنا فى الشات وروحت اخذت انا الشات لحسبى هو والمنتدى وشغلتهم لحسابى
وبرضه اكراما للناس اللى كانوا هنا وانا خنقتهم وموتهم عملتلهم كده مقام اسمه الشهداء المجهولين يله واهو كله لوجه الله

السؤال الخامس بتحب ولا لا
لا يا ايفون بجد انا مش مرتبط واهو ادينى مستنى الفرج واحدة بنت حلال تتقدملى وتطلب ايدى وتخطفنى على الحمار الابيض المتهم الثانى 927989

السؤال السادس اسمها ايه
هى ملهاش اسم عشان لسه مطلبتش ايدى ومتقدمتليش بس كده انا نفسى فى اسم كده ليها مش زى الاسماء بتاعت الايام ديه لالالالالالالا حاجة كده تملا العين فتكات عدلات حاجة كده

السؤال السابع بتروح الكنيسة ولا لا
امال يا بنتى دنا الناس بتيجى تاخد منى البركة وانا ماشى بنقط بركات والناس تقولى حوش البركات اللى وقعت منك
لا بجد يعنى مش باستمرار

السؤال التامن مين اعز صديق عندك
كتيررررررررررررررر مش صديق واحد طبعا انتوا كلكوا بلا استثناء وناس من بره برضه كتيرررررر
احسن حاجة بجد الصداقة

السؤال التاسع بتروح الكنيسة يوم ايه
لا مش يوم معين او محدد كل ما ينزل عليا الهاتف ويقولى روح يا مايكل بروح انتى عرفه يا ايفون موضوع الوحى ده

السؤال العاشر بتروح كنيسةاسمهاايه
بروح العدراء محرم بيه والمرقسية بحكم انهم قريبين لبيتى

المتهم الثانى
صفحة 1 من اصل 1